اخبار روزاقتصاد

بیت‌کوین، نهنگ‌های اتریوم علیرغم فروش گسترده در بازار، انباشته می‌شوند

بیت‌کوین، نهنگ‌های اتریوم علیرغم فروش گسترده در بازار، انباشته می‌شوند

داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد با وجود شتاب نزولی در بازار، تجمع بیت کوین و نهنگ‌های اتریوم افزایش یافته است.

طبق داده های ارائه شده توسط IntoTheBlock، تعداد بیت کوین های بزرگ (BTC) و تراکنش‌های اتریوم (ETH) به ارزش حداقل 100000 دلار، شروع به پس از مجموعه ای از کاهش های ثابت در هفته آخر ماه اوت، در 1 سپتامبر افزایش یافت. 


Bitcoin, Ethereum whales accumulate despite market-wide selloff - 1 جمع می شوند
تراکنش‌های نهنگ BTC – 4 سپتامبر | منبع: IntoTheBlock

تعداد تراکنش‌های بزرگ BTC از 13100 تراکنش در 1 سپتامبر به 18000 در 3 سپتامبر افزایش یافت. اتریوم شاهد حرکت مشابهی بود. تراکنش‌های نهنگ متشکل از حداقل 100000 دلار ETH از 2150 در 31 اوت به 4530 در 3 سپتامبر به ازای هر داده ITB افزایش یافت.


Bitcoin, Ethereum whales accumulate despite market-wide selloff - 2
تراکنش‌های نهنگ ETH – 4 سپتامبر | منبع: IntoTheBlock

داده ها نشان می دهد که نهنگ ها همچنین شروع به جابجایی بزرگترین هدف stablecoin بر اساس ارزش بازار، Tether (USDT). بر اساس داده های ITB، تعداد تراکنش های بزرگ USDT از 2260 تراکنش در 31 اوت به بیش از 5000 در 3 سپتامبر افزایش یافت.


Bitcoin, Ethereum whales accumulate despite market-wide selloff - 3 انباشته می‌شوند
معاملات نهنگ USDT – 4 سپتامبر | منبع: IntoTheBlock

در 3 سپتامبر، دو ارز دیجیتال بزرگ شاهد خروج خالص مبادلات 7290 بیت کوین و 71370 اتریوم بودند که در مجموع بیش از 585 میلیون دلار ارزش داشتند. این حرکت افزایش انباشت را نشان می دهد در حالی که بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال در عدم اطمینان سرگردان است.

از سوی دیگر، USDT تقریباً 66 میلیون دلار در جریان خالص مبادله ای در همان روز ثبت کرد. معمولاً افزایش ورودی استیبل کوین به صرافی‌های متمرکز می‌تواند به افزایش بیت کوین و خرید آلتکوین.

بر اساس گزارش crypto.news، بیش از 1 میلیارد دلار بیت کوین صرافی ها را بین 26 اوت و 2 سپتامبر ترک کرد. 

امروز، هم بیت کوین و هم اتریوم با یک حرکت نزولی مواجه شدند. بیت کوین 3.5 درصد کاهش یافت و در زمان نگارش این مقاله با قیمت 56700 دلار معامله می شود. ETH 4 درصد کاهش یافت و در حال حاضر با قیمت 2400 دلار معامله می شود.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا